KenAnGan TeRindah
miLik Kita Bersama
By: ummu asfa

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Friday, 31-Oct-2008 07:20 Email | Share | | Bookmark
Edlin ke wetworld shah alam

dayung-dayung rakit
eeehh..rakit terjungkit
kayu ker buaya tu...
View all 6 photos...
Lama dah rasanya ummi tak masuk gambar kat fotopages nih....Tak tau sebenarnya nak masukkan apa....fikir punye fikir ummi masuk jer lah gambar anak ummi ni main air kat wetworld shah alam dengan mama dia. (babysitter). Happy sungguh main air dengan mama, angah dan along. Kakak Puteri dengar citer jadi photographer hari tu. Ummi dan abah tak dapat ikut...maklumlah masa diaorang ni pegi...weekday. kitaorang ada kat opis....hari apa yea...lupa pulak ummi. Nanti untuk maklumat lanjut tanye mama yea......Mmmm...apapun...enjoy!!!!


Sunday, 18-Feb-2007 14:00 Email | Share | | Bookmark
JOM..MARI KITA PERGI KE ZOO.....

tak sabar nak pi zoo
abah nih...tangkap gambar lah pulak!!
cepatlah abah..nak pi zoo nih...
View all 10 photos...
Assalamualaikum..... Hari ni sempena cuti tahun baru cina, abah dah janji dengan edlin nak jalan-jalan ke zoo...Hooray....bestnya......Apa ekk yang ada kat zoo....tu??? Mestilah ada binatang-binatang yang bakal edlin pelajari nanti......ooo.....iii...see.......(see jer la....nak sebut, masih tak pandai nak bercakap lagi....) takpelah yang penting kita dapat pi jalan-jalan. Orang kl yang berasal dari pantai timur dan utara ramai yang baik kampung agaknya.Harapnya tak ramai yang datang ke zoo nanti.
Bila dah sampai.....mmmm....rupa-rupanya ramai lagi warga kl nih yang tak balik kampung macam kami.......Apapun......kita enjoy!!!!


Tuesday, 17-Jan-2006 11:00 Email | Share | | Bookmark
WELCOME MY NEWBORN

gambar masa umur 81 hari
dah besar dah nih...
alas bunga-bunga gitu
View all 9 photos...
Alhamdulillah.....Bermula hari ini bertambah satu lagi tanggungjawab kawe. Tanggungjawab sebagai seorang ibu. So, lebih manis rasaya kalau kawe membahasakan diri kawe sebagai ummi. Maklumlah nanti lepas-lepas anak kawe baca coretan ummi dia, akan nampak lebih mesra alam gituh.
Welcome my dear... edlin...Masa memula lahir dulu, anak ummi ni terpaksa masuk ICU, Alhamdulillah satu hari jer kat sana. Dr. nak pantau kesihatan anak ummi ni, masa lahir dulu 'lemas', maklumlah, sebelum bersalin dulu, ummi sempat makan separuh saja kuih sardin gulung, mana ada tenaga. So, nasihat ummi untuk ibu-ibu yang bakal bersalin, jangan lupa makan dahulu sebelum masuk ke labour room. bekalkan dulu tenaga demi anak anda. Sekian, wassalam...


Saturday, 10-Jul-2004 14:00 Email | Share | | Bookmark
MAJLIS AKAD NIKAH

lepas akad nikah (ready nak tdtgn surat nikah)
abah mitok tdtgn surat nikah
he..he...dah buleh pege tange doss
Bismillahirrahmanirrahim.........
Pertama sekali, kawe ingin mengucap kesyukuran kerana dengan limpah kurniaNya, maka pada hari ini sahlah kawe menjadi pasangan hidup kepada suami tercinta lepas waktu Zohor. Alhamdulillah majlis tersebut berjalan dengan lancar dan bermula detik itu, bermulalah tangungjawab kawe sebagai seorang isteri. Semoga pernikahan ini mendapat keberkatan dariNya. InsyaAllah....Aamiin....


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net